Akdgnsyma benimde agustos basindan 24 jne kadar tarih veriliyor yani ne kadar yenidogan bebek usur densede bizim aylarda doganlar icin gecerli degil cunku 38 derecedn bile cikmis olsa disarisiyla fark olmuyor agustos baya sicak oluyor yani cocugu kat kat giydirip pisirmenin alemi yok ayrica uzmanlar bastan nasil alisirsa oyle gider diyor ben hastane icin takim olarak icine kisa kollu zibini ustune uzun kollu alt ustu koydum mecbur ama cikinca elbise tek citcitli zibinla dolastiririm ustune ince bi muslim yeter hastaneyede bi penye battaniye iki tane muslim koydum 3 tane ince corap koydum yelege falan zaten hic gerek yok