25agustos biz sukur o alisverisleri hallettik bitti, bebege alacagimiz birsey kalmadi bundan sonra alirsam odasina dekor malzmsi vs alirim artik. Kendimede onden dugmeli pijama aldimda elbiseyle sabhlk alicam bi bide bikac tane daha bol ic camasiri onlari alinca koyarim cantaya diye dusunuyorum simdi olanalri hazirlayayim, yalniz sizde hastane cantasi nasil bir canta olmali kucuk bir bavul mu yoksa kola takilan orta boy valizlerdenmi yoksa normal bir sirt cantasimi? Karar veremedim neye koycagimi🤷🏻♀️