Portakal01 benimki cok yavas kilo alıyordu bir hafta hic yürüyüş yapmadım hep yattim,kontrole bir gittim doktor cok kilo almis dedi.ben yine de sansimi zorlayacam normal dogum icin.hayirlisi olsun insallah.yengem 3.900la gayette rahat normal dogum yapti insallah biz de yapabiliriz💪