40+0 da benden✋ Gelmiyor oğlan. Yarın kontrol var büyük ihtimal yatıradabilirim dedi, ben hergün korkuyla bebek hareketi takip etmekten yoruldum, sonuçta artık riskli dönem, o yüzden yarın bekleyelim dese de suni sancı istiyorum diycem, ki ondan da çok korkuyorum:(