Kızlar ihmal etmeyin doktoru hemen görünün tabiki ama belki biraz tedirginliğinizi alır diye söylüyorum o haftalarda ben de gitmiştim doktora aynı sebepten hatta ben tam duşa girecekken bildiğiniz dizime kadar akmıştı o sıvı şey. Korkudan ağlamıştım falan 😊 apar topar doktora gittik ebe turnusollu ped verdi yarım saat yürü gel bakalım anlarız neymiş o sıvı dedi gittim geldim çiş bu dedi 😀🙊 meğer altıma kaçırıyomuşum bi çok hamiş gibi. Artık bebek büyüdüğü için normalmiş o haftakarda mesaneye baskı artıyomuş. Yarın oğlumla kavuşcaz ama o akıntı hala devam ediyo. Öyle ki günlük ped kullanıyorum günde 2 3 tane hem de haftalardır. İnşallah sizlerde de bişeycik çıkmaz 😊