esra1907 Bizim son 85 günümüz kalmış 😍 bu arada ayaklarım şişiyor ve uyuşuyor ve aşırı terliyorum çok zorlanıyorum 😩
Aysedgrlikrkmz esra1907 ay izmirden merhaba 🥰 sıcak baş ağrısı ve ayak şişmesi dışında şükür güzel herşey 94 günümüz kaldı inşaallah büyüyoruz🥰🙏🏼 Eşyaları bitti artık alışverişimizi de tamamladık bir tek puset kaldı inşaallah onu alcaz🥰
Mlssa esra1907 83 😳😳 korkular sardı😄😄 bende de terleme çok gerçekten hamilelik çok fark ediyormuş ya asla terlemezdimm ama eriyorum resmenn🤦🏻♀️🤦🏻♀️Allah kolaylık versin bize
Askkokuluyavrum Aysedgrlikrkmz 1ogrencianne Beyazlale Rukenservet hepimizin 94 kalmış kızlar Allah sağlıkla kucagimiza aldırsın ben her gece rüyam da emzirdiğini görüyorum psikolojik sanırım 😬😬 bebisler ne alemde bize doktorumuz 3 hafta önde çok kilolu dedi 😔😔😔 moralimiz bozuk biraz insAllah birşey olmaz
Snmissi Mlssa yaaa bnde hayatımda bukadar terledigimiz hatırlamıyorum normalde Bn üşürdüm bile ama şimdi bildigin yanıyorum
Snmissi Mlssa yaaa bnde hayatımda bukadar terledigimiz hatırlamıyorum normalde Bn üşürdüm bile ama şimdi bildigin yanıyorum
esra1907 Mlssa ya bir uyuyorum uyanıyorum resmen yıkanmışım gibi terliyorum 😂😂 bunaldım artık ya Allah’ın gücüne gitmesin
1ogrencianne esra1907 bizim de 94 günümüz kaldı Allah’ın izniyle ☺️ alışverişimiz bitti beşik ve bebek arabamız kaldı. gün geçtikçe heyecan sarıyor sağlıcakla gelsin hepsi 😍
Snmissi 86 günümüz kaldı bizimde 🥰 bizde ilk olarak oğlumuzun odasını aldık giysilerinide başlarız artık almaya
Emine4242 esra1907 80 kaldı benim ama çok heycanlı ve herşeye ağlamak geliyor içimden annemin evinden çıkmak istemiyorum olanlar var mı acaba
esra1907 Emine4242 annem bizimle kaldığı için bilmiyoruz canım ama kalmasaydı bende öyle olurdum sanırım 🙊🙄
Aysedgrlikrkmz Asliyildirim ya ufak tefek şeyler ama pahada ağır şeyler 🥰 o yüzden birer ikişer aldık hep bitti çok şükür toplu alınca insana koyuyor biraz 🥰
Beyazlale esra1907 son 94 günümüz 😊 sıcak çok zorluyor daha asıl sicaklar gelmeden bu hale geldiysek yandik diyorum gunde kac kere ustumu degisiyorum bide surekli evde yatan hastayim koltuklardan duman cikiyor resmen 🤯
esra1907 Beyazlale sorma canm ya bugün onu düşündüm daha 28 derecelerdeyiz 35-40 olduğunda ne yaparız bilmiyorum
mk123 esra1907 bu geceden sonra 81 günümüz kaldi ins saglikla kucagimiza alırız bebegimizi, bizimde alisveris tamam besik ve arabasi kaldi, erken dogum riskimizde var
Ayckntmt 105 günümüz kaldı 100 den düşmeyi bekliyorum heyecanla kıyafetlerini aldım sadece odasını almadım henüz hala karar veremedim bende aşırı terliyorummmm 😞 ayaklarım şişiyor ve malesef horluyorum yaaa sizde de varmı bu durum asla horlamazdım 🙈
Mrvyldrm Ayckntmt kıyafet olarak acaba nasıl şeyler tercih ettiniz iç zıbınlarda kısa kolmu çoğunluk uzun kolmu
Melikesultan Beyazlale bende aynıyım seninle 26+4 şükür allaha herşeyi hazır benimde erken doğum riskim var bir önceki cocugum 32 haftalık doğdu iri olduğu için buda haftasından öndeydi geçen hafta bakalım acil birşey olmadığı sürece hasteneye gitmicem inşallah