uduygudmrhn Hiratrkd etmeyin sakınn büyüme eğrisi göstermişti doktorum bu değerler bu haftaya göre üst sınırda demişti.
Kircicegi Bende 37+2 😊 Yürüyüşüm falan degisti bu sicaklarda cok zor oluyor rabbim hepimize kolaylik versin 😍
bmomsy Kircicegi aynen valla eşim zorla hergün 1 saat yürütüyor ama eve gelince anında yatağa atıyorum kendimi saatlerce kıpırdayamıyorum artık ayaklarım taşımıyor bünyemi
bmomsy Ebruky bizzzde inşallah son 28 gün şuan 14 temmuz gözüküyor bu perşembe çatı muyanesi var bakalım :)
Kircicegi bmomsy başta sağlıklı olsunlarda ama doğsa diye gozune bakıyorum agrim varmi suyum mu geldi nişan mi acaba diye diye zaman geciriyorum 😁😁