Hiratrkd Ebruky son 21 gun ınsallah canm 😊 dktorum o kadar beklemez dedı 2. Gebelıgım 2. Lerde boyle olurmus bakalm ne zmn gelcek sag salım hepımız kavusalım bebıslerımıze ınsallah 🙏😊
ipeksi Hiratrkd hadi inşallah benim de 2. Gebeliğim 28 Temmuz’u beklemek çok korkunç geliyor şöyle bi 10 15 gün erken doğar inşallah çünkü ilk kızım 40+4 te doğdu bunda da öyle olursa Ağustos’a bile kalabilirim yine de hayırlısı 🤲🏻
uduygudmrhn nilmur0 bende aynı durumdayım yumuşama başlamış bebek pozisyon almış,benide korkusu aldı🙄
uduygudmrhn Sedef-345 erken daha 38 de gelsin bence değilmi. Bu sıcaklarda zor oluyor evet ama ne bileyim ne kadar içerde o kadar iyi
Nazlim88 35+0 benimde temuzun 22i ama kiz çoçuklari erken oluyo soyluyuler oylemi hakkaten)? Ama ben hala agri falan hec bisey hissetmiyorum😊
Kvrckanne Nazlim88 bence o tez yanlış canları ne zaman isterse doğuyorlar ☺️Ben yaklaşık 42 haftalık doğmuşum 😂😂 doktorum da geçen gün söylüyordu 41 haftalık kız bebek doğumundan çıktım diye 🙄
Sedef-345 uduygudmrhn aynen öyle tabi ama normal doğum istiyorum . Kafa çapımız sınırı aşmak üzereymiş. Sonuna kadar beklersem Sezeryan olucam :(
ezehra Mamyyy benimde öyle hissediyorum aşağıda sanki çıktı çıkacak gibi iyice bu hafta gidicem bakalım ne der doktor 😊
Kamuca Biz 33+4 teyiz ama günümüz belli 18 temmuz artık çok ağırlaştım ve çok sıcak gerçekten.. dayanılmıyor