Merveyarali ayy nefismiş yaa sayenizde ogrendik valla hic yoktu sehir hastanesinde dogum yapip paylaşann Allah razi olsun.. ben de 3 kere muayeneye gittim oraya. Belirli bir doktorum yok orda, hep farkli doktorlar denk geldi. Dogum aninda sehir hastanesine gidecegim. 😊 bakalim biz neler yasayacagiz.. bebeginiz de iyidir insallah ? Bebekli hayata alistiniz mi , en cok merak ettigim dogumdan sonra burun tikanikligi , bel , kemik agrilari hepsi kus gibi ucup gidiyor mu? Aksamlari cok kotu oluyorum :(