Mervenr miniknokta bende aynı Durumu yaşıyorum bulantılr falan derken iştah kalmıyor ama merak etme bi kaç aya kalmaz iştahlar bir açılacak durduramıcaz kendimizi😂😂😂
Esesen miniknokta zaten ilk 3 ay yediklerinden beslenmiyormuş pek çocuk bol bol meyve ye, erik, karpuz onlar iyi geliyor ayran iç😊miden rahat olır daha
miniknokta Esesen ayranı düşününce bile midem bulanıyor ki normalde çok severim 😔 ama bol bol turşu, limon, karpuz kavun falan yiyebiliyorum ☺️
Esesen miniknokta ay bende turşu delisiydim ilk 3 ay turşu yiyemedim, limondan tiksindim. Bol tuzlu ayran ve meyve yedim bi. Bebişe iyi bak heee😊
Esesen miniknokta ay cgeçen cuma gittik göstermedi popişini gör ük bol bol😂götüşünü ısırtığım çocuk😂😂 yapıştırmış bacaklarını açmadı🤔bu salı tekrar gidicem çok merak ediyorum 17 haftalık oldu bugün😊
miniknokta Esesen ah kıyamam naz yapıyor demek ki 🙈 sağlıkla gelsinler de cinsiyet çok da önemli değil ❤️❤️
Nalanktl miniknokta ben toplam 12 kilo verdim fakat bebeğim hep 2 hafta önden gidiyor merak etme birşey olmaz.
melegin-annesi miniknokta hayır bir problem yaşamadım hatta daha iyi oldu daha sonra çok aşırı kilo almadım önceki verdiklerimi geri aldım ☺️