Merhaba arkadaşlar! 💜 Hamileliğimin 9+2’sindeyim. Kilo almam gerekiyorken 3 hafta içinde 1 buçuk kilo vermişim. Devamlı midem bulanıyor ve canım hiç bir şey yemek istemiyor, çoğu zaman saatlerce yemiyorum. Benim durumumu yaşayan var mı? Gerekirse önümüzdeki ay bir diyetisyene gideyim diyorum benim yüzümden çocuk sağlıksız olmasın 🙄