Ben 30+2'yim oğluşun kıyafetlerini yıkadım ütüledim yerleştirdim. Bi kaç eksiği kaldı onlarıda aldımmı cantasını bu 1 hafta içinde hazırlamyı düşünüyorum ne olur nolmaz hazır dursun kenarda benim kendi ihtiyaçlarımdan daha hiçbişey almadım oğlumun esyaları eksiksiz hazır olsunda ben kendmi bi şekil hallederim😂