meva_ Gulcin60 31+6 gunlugum bende daha hazırlamadım Salı günü Doğum iznine ayrılcam doktora gidicem ona göre hazırlarım birkaç hafta sonra diyorum ama bilmiyorumda 🙂 kararsızlık ☺️
Sedakolcu Gulcin60 31+1 im hastane çantamı hazırlamadım henüz ama dünden itibaren yıkmaya başladım aldıklarımı
Esrasrgn Gulcin60 bende 31+1 im hazırladım canım. En güzeli her şeyi erkenden bitirmek. İyi ki diyorum kıyafetlerini erkenden yıkadım ütüledim şimdiye bıraksaydım bu sıcaklarda hiç çekilmezdi 28 haftalıkken yapmıştım ozaman bile çok zorlanmıştım. Çantamıda 30 da hazırladım. Hazır olsun bence aklım onda duracağına hazır durur yerinde.
Oflu61 Bende 31+2 yim daha yıkamadım hazırlamadım ama haftaya halletmeyi düşünüyorum valla ne olacağı belli olmaz sonradan hiç halim kalmayabilir 🤦🏻♀️
Narmin12345 Gulcin60 31+4olduk bizde bende minnakın kıyafetlerini dün yıladın bu gün ütüsünü yaptım eksikleri aldım... Şimdi bakıyorum bi kaç tane daha eksik var onlarıda aksam bitiyor... Ama kendim için daha bi tek terlik aldım😄
Sencer60 Gulcin60 seninle ayniyiz canım ven herşeyi hazırladım. Hem sicakta cok zor oluyor hemde ne olur ne olmaz hazır dursun ne zarari olacak ki:)
Gulcin60 Sencer60 aynen zararı olmaz canım en iyisini yapmışsın bende 1 haftaya kalmaz çantayı hazırlamaya başlarım 😊
uduygudmrhn ozgurhayalim okadar beklemeyin derim bende 35+6 da istirahat verdi doktorum bebek gelmeye kalkmış şükür ki çantası hazır bu sıcakta ağrı çekmek yetiyor da artıyor bile.
Deletedmom667 Gulcin60 32 haftadayım.önümüzdeki hafta içinde esyalarını yıkayıp utuleyıp odasını tamamen hazır etmeyı dusunuyorum cantayıda hazırlayıp kenara koydummu tamamdır 😂
Deletedmom381 Gulcin60 32+1’im 31 haftada hepsini yıkadım ütüledim çantamı dahi hazırladım son haftaları keyif çıkara çıkara gezmek ve eşimle vakit geçirmeyi düşünüyorum. Şimdi bir kaç eksik var onlarda krem v.s ürünler biz hazırız oğluşu bekliyoruz 🥰🙏🏻
Hifanurr Son haftalarda çok daha ağırlaşıcaz erken davransak lehimize. Ben de 32 haftalığım daha yıkayıp ütülemedim ama eksiği kalmadı elhamdulillah bi iki şeyden başka.. Hem bi sıkıntı çıkarsa Allah sakındırsın erken doğum felan olursa hazırda bulunsun..