NurunAnnesi Alininannesi21 son 16gun kaldi yeminle heyecanda bi hal oldum naparim bilmiyorum geceleri desem sicaktan uyuyakiyorum sabahlar ogenler desen hepsi haram sicakdan yatamiyoum cok kotu oluyorum klima bile artik sicakk gozukuyo gozume
Alininannesi21 NurunAnnesi valla bu sicakta dogurmak bisey gercekten bende ayniyim geceleri sicaktan hic uyuyamiyorum 🙄🙄
NurunAnnesi Alininannesi21 aynen ya evet canimmm hic uyuyamiyorum ki cok kotu sicaklar bu sicakta dogurmak bile var termi dokucez yoksa cocuk mu doguracaz bilemedim hemde temmuzda😏😏😑😑
Alininannesi21 Nslhn38 oh valla bizim doktorlar niye oyle demiyor acaba 🤣 bizde doguma kadar yuruyelim de dogum rahat gecsin derdindeyiz 🙄🙄
Nslhn38 Alininannesi21 valla bide 9 aydir yatiyorum ben hani acilmam falan olsun rahat doğurym diye yürümek istiyorum ben dedim ne alakasi var bacaklarin mi doğuracak dedi sen soluna yat bol bol dinlen güç topla dogurursun dedi
Seymakayaoglu Son 3 perşembe günü sezeryanim var 9 ay gecti 3 gün gecmiyor 😥 allah hepimizi sag saglim kurtarsin saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza insallah
Seymakayaoglu Son 3 perşembe günü sezeryanim var 9 ay gecti 3 gün gecmiyor 😥 allah hepimizi sag saglim kurtarsin saglikla alalim bebeklerimizi kucagimiza insallah
Eddacan Son 12 gün heyecanda var herşey var belkide bütün hazırlıklarımız tamam olduğu için bu bekleyiş ya da burda çok okuduk 36-37 de hemen doğanları ondandr. Ve iki gündür nefes alamıyorum artık yaşayan var mı böyle
Zehrauygun Alininannesi21 vallaha hiç sorma komtrolden geliorum tık yok doktor 41+3 e kadar yolu var dedi en son gözlerim bidaha büyüdü gelmezse suni vercek sanırım