Nur55 Alininannesi21 hurmanın ben gerçekten faydasını gördüm doğuma giderken bile yedim hafife alma ye 😊
Aysebkr1258 Alininannesi21 galiba aynılarını yaşıyoruz rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🥰😊
Sevimlisevimli Son 25 gün.Heyecan ve kaygı bir arada ikinci çocuk olunca.İkisine yetebilecek miyim?Oğlum üzülecek mi?Lohusalik psikolojisi nasıl olacak...Kazasızca sağlıkla gelsin yavrular...
kartanesi_63 Alininannesi21 Doğuma 20 gün kaldı geceleri düşünerek uyanıyorum bazen korku bazen aşıdı heyecan bastırıyor, kucağıma alacağım günleri hayal ediyorum😍 Allah hepimizin yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻☺️
Zehrauygun Alininannesi21 vallaha hiç sorma komtrolden geliorum tık yok doktor 41+3 e kadar yolu var dedi en son gözlerim bidaha büyüdü gelmezse suni vercek sanırım