Arkadaşlar adetim 7 gün var benden kahverengi bir kan geldi az ben bunu yerleşme kanaması diye düşündüm ilk gebeliğimde de olmuştu çünkü sonra bugün kırmızıya döndü çokta fazla gelmesede çok azda değil sizce normal mi yoksa doktora gitmelimiyim? Kırmızıya dönsede yerleşme kanaması olarak geçer mi sizce?