Mom72626 Secda histeroskopi oldum canım. Hem göbek deliğinden hem de rahimden kamerayla girip baktı doktorum. Sonra tüp bebek yapacakken kendiliğinden hamile kaldım
Secda Marinnn bende ameliyatını oldum 2 ay korunma verdi dokTor rahim toplasin dedi 2 aydır da deniyoruz olmadı bu ay 3. Ayım bakalım inşallah 6 ay olmazsa gelirsin dedi
barslnftmnr Bende histeroskopi oldum, polip vardı o alındı. Ama zaten tüp bebek tedavisi görüyordum. Histeroskopiden bikac ay sonra transferim yapıldı suan cok şükür hamileyim.
Mom72626 Secda 2.5 ay sonra canım . Rahim filmi çekildim. Ardından doktor histeroskopi oldum. Korunma fln olmadı bizim beklemiyordukta. Şuan şükür 29 haftalık gebeyim serklajlıyım. Ama hiç serklajlı gibi değildim çok şükür bin şükür herşey normal 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️
Marinnn Secda bana korunma vermedi doktorum sadece 10 gun kadar iliski yasak dedi sizin ne vardi rahimde
Secda Canoglumbenm insallh bizlerde de oyke okur bana doktor pro women verdi vitamin olarak sizede verdilermi
Canoglumbenm Secda yok canım vitamin almadım ben. Ben ameliyatı rahimde perde vardı onun için oldum. Düşüğe sebep oluyordu bende 2 düşük yapmıştım ondan dolayı histereskopi oldum canım.
Secda Eyll_kuzu oy maşallah ne güzel bende hamile kalirim inşallah hayirlisiyla bende 3m ayı değerlendireceğiz bakalim
Secda Canoglumbenm doktor bana da dedi eğer ameliyat olmazsa çocuk olsada düşer demiŞti çünkü yaşayacağı yeri yok dedi
Secda Mom72626 ne güzel başaklar subhanallah ama sumu goruyurum genelde 2 ve 3 ay sonra gebelik oluyor
Canoglumbenm Secda aynen canım o yüzden ameliyat ol mutlaka. Ameliyat olmadan önce 2 düşük yapmıştım ben. Ameliyat oldum çok şükür şuan hamileyim bi sorun yok Allaha şükür cnm.
Secda Canoglumbenm ameliyat oldum ben 2 ay korunma verdi bitti o 2 aydır deniyoruz olmadı bu ay 3. Ayim