Ben doğum sancılarını kolay bişey sanıyordum adet ağrısı gibi yani.son zamanlar herkes zor olduğunu söylüyor düşününce dayanamam bayılırım gibime geliyor.adet ağrısıda kolay bişey değildi zaten ilaç için hemen uyuyordum ardından.daha fazlasına nasıl dayanırım😐seçimim değişmez yine normal olurum ama korkmaya başladım.bide videolarda falan bebeğin geçişini kolaylaştırmak için vajinanın bir kısmının kesildiyini gördüm 🤦🏻♀️