Keje Doktorların kendi aralarında çatıştığı bir konu bu yani kendi aralarında bile anlaşamıyorlar bu konuda, onlar bile bu durumdayken ben tamamen kararsızım 😂 Bir çok kez araştırdım korunmadan hamile kalanlar da var sağlıklı bi şekilde, doktorun önerisini dikkate alıp 3 yada 6 ay korunduktan sonra hamile kalıp düşük yapanların sayısı da çok fazla. Nasip kısmet sanırım, Allah dilerse olur 😊