Gamzeray Belirtilerin olduğu hafta gitmiştim herşey normaldi, daha sonraki hafta birden bıçak gibi kesildi ilk haftalar olduğu için ve ilk gebelik olduğu için bilemedim aslında yani bulantıların bi var olup sonra yok olması normaldir diye düşündüm, ama doktora gittiğimiz de anladık ki normal bi durum değilmiş kalbi durduğunda bütün belirtilerim kesildi