Busraoz canım öncesi günde 10-15 adet içiyordum hatta hamileligime yakın abartmaya baslamistim.Sonra hamile olduğumu öğrendiğimde n sonra 5 haftaliktik 2 kez o hafta içmeyi denedim yarı da attım arkadaşıma hamile iken aile hekiminin dediği aklıma geldi küçücük ciğer güzel oksijen havası almak varken senin pis zehir havanı neden alsın dedi o aklıma geldi kırdım attım sigortayı o an sonra 24.haftalarda arkadaşlarımla iken bı içmek istedim sonra çok sevdiğim arkadaşım sakın dedi ilk olarak başlarsan arada tek tük almak istersin ama en önemlisi benim yaşadığımı anlatayım dedi ve başladı.BEN 6 AYLİK HAMİLE İKEN AYNİ SENİN GİBİ İCMEK İSTEDİM SİGARAYİ ÇEKTİM 4_5 NEFES SONRA KARNİMDA BEBEGİM NASİL DONUYOR VE VURUYOR KARNİMA CUNKU ARTİK CİGERLERİ TAMAMLANMAK UZEREYDİ DEDİ YEDİKLERİNİ İCTİKLERİNİ OZSİVİSİ İLE O DA İCİYİR VE YİYOR DEDİ.SONRA KARNİMDA AGRİYİ O HİSSİ ANLATAMAM .O AN SİGARAYİ ATTİM DEDİ VE VİCDANİNİ DOGANA KADAR KORKU İLE CEKTİM DEDİ.Suan aklıma her geldiğinde bunu düşünüyorum bebeğime yapmalıyım diyorum ve içmedim hic o cok küçük şuan 7 buçuk ayligiz🙏O arkadaşımdan da tekrar Allah bin kere razı olsun,ona da söyleyip duruyorum hep🙏🙏Allah'ım tiksinmek nasip etsin hepimize 🙏🙏bebislerimizi sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin🙏🙏