Ya annesiniz siz bazı yorumlar beni hayrete sokuyor. Tabiki içmeyenin bebeğinde de sorunlar olabiliyor ama bu şekilde vicdanınızı rahatlatmayın bu bebekler bize Allahtan emanet daha bu kadar küçük bişey de aman sağlığı iyi içiyorum ne demek ya? Biri de çıkmış demiş ki aman hastalıklar içmeyende de çıkıyor ??? Hanımlar bırakın sigarayı bir bardak kola bile çocuğunuza zararlı içerken insanın içi sızlamalı sen o yavruya nasıl bu kadar kolay zarar verebilirsin hayret. Herkesten anne olmuyor işte buda çok açık örneği allah evlatlarınızı korusun çünkü sizin öyle bir niyetiniz yok çok açık