Mrvkzy3107 @Hhaazrgn 4 senedir ebebek internet üzerinden alışverişlerimi yapıyorum çok memnunum hiçbir sıkıntı ile karşılaşmadım. İçiniz rahat olsun
Fatmafatmaa Denizanne değişim formu doldurun falan denildi uygulama formun olduğu sayfaya giriyordum direk uygulamadan atıyordu kaç kere uğraştım aradım yardımcı olmadılar . Sinirlendim girip uğraşmadım bidaha
bicirinannesi Hhaazrgn yapıyorlar canım Onda sıkıntı yok. Mağazaya gidip iade edersen daha çabuk oluyo
Arbie Hhaazrgn ben geçen cumartesi akşamı sipariş verdim pazartesi sabah evdeydi kargo 😯hatta eşimle çok şaşırdık bukadar çabuk nasıl geldi diye..bebek arabası ve puset içi minderi de cok kaliteliydi
Hhaazrgn Arbie bende arabayı ordan cok istiyorum esimlede bi ortak karar veremedik internetede cok güvenemeyince ama ben burda görünce baskada begenemiyorum hiç
So9181 Hhaazrgn bende birçok kez alışveriş yaptım hiçbirinde sorun yaşamadım özenli paketleme ve hızlı kargo
Arbie Hhaazrgn valla bende güvenemedim ilk başta nasıl gelir kırıkmıdır vs diye ama gayet de iyi şekilde geldi kolide bir çizik bile yoktu ben gözümü kararttım aldım iyikife almışım darısı senin başına inşallah🙏
sydtns Hhaazrgn ben mağazada bualmaığım bedenlerini atletlerde zıbınlarda vs netten alıyorum hatta çok hızlı özenli geliyor daha 2 gün önce bir sürü ürün geldi sorun yaşamazsınıx