Cigdem30 Tgcckir evet canim kadin doguma randuvu alican herhangi bir doktora al testlerini yaptir sonuclar gelince kendi doktoruna gosterebilirsin ben oyle yaptim
Zuhresule Oglumabioluyor60 ben ikisini de devlette yaptırdım 🤷🏻♀️ Kim dedi yapmıyorlar diye yaptırdığım günden 2 gun sonra da sonucumu aldım
Zuhresule Cigdem30 aa hangi hastane o 🤭 ben Yakacık kadın doğumda yaptırmıştım hiçbir sonucu o kadar beklemedim en fazla 2 gün
mervekucuk Tgcckir evet devlete gidiyorum kadın doğum doktorum aynı ozelin doktoru gibi ilgileniyor memnunum ama İstanbul'da değilim ben artvindeyim