Emineyhntkl yazıklarınızı v yazılan yorumları okudum, benim oğlumunda kalbinden birden fazla problem var doğar doğaz ameliyat olucak ve çok ağır bir ameliyat. Tabiki riskleride fazla. Şuan 22 haftalık 19. Haftasında öğrendik. Doktorumuz aldırmayla ilgili sorduğunda o içerde sürekli hareket halindeydi ve ben bunu hissederken böyle bi soruyla karşılaşmak çok ağırıma gitmişti. Yanında olabilecek riskleride saydılar.Biz kesinlikle düşünmedik düşünmüyoruz.ne gelirse rabbimden ona öyle can verdiyse bunu kabul etmek ve onunla ilgilenmek annesi babası olarak bizim sorumluluğumuz. Sırf bazı sıkıntıları var diye onun yaşam hakkını elinden alamayız. Evet çok zor olucak şuan bile ağlayarak yazıyorum bazen durup durup ağlıyorum. Ama doğduğunu kucağıma aldığımı gülüşünü düşünüp teselli buluyorum. 4 yaşında bir oğlum daha var rabbim esirgesin şuan o bi sıkıntı yaşasa çok acı çekicek zor olucak hayatına son verin diyebilirmiyiz hiç,bununda ondan farkı yok. Rabbim yardımcımız olsun, sabır ve şifa versin...