Merhabalar. Gebeliğimin ilk haftalarında bebeğimizde ense kalınlığı çıkmıştı.(6,2) İkili tarama yaptırma direk cvs yada amniyosentez önerildi. İkili tarama çok yüksek risk gelir denildi. Ben herşeye rağmen ikili tarama istedim yüksek risk gelsede görmek istiyorum dedim. Yaptırdık ve risk gelmedi. Sonraki haftalarda kalbinde sıkıntı çıkmaya başladı.18. haftada amniyosentezi kabul ettik ve önceki gün sonuçlar geldi turner sendromu çıktı. Sonlandırma teklif edildi. Kalbinde aort daralması var ve ayaklarda ödemler oluşmuş. Böyle bişey başınıza gelseydi ne yapardınız?? Karar vermek o kadar güç ki bir çıkış yolu bulamıyorum😔😔 (Turner sendromu: Döllenme esnasında oluşan bölünmede sorun oluşmasıyla gelişen bir kromozomal hastalık. 45X0 şeklinde kromozomları. Kız çocuklarında görülüyor. Boy kısalığı, adet görememe,kısırlık,göğüslerde büyümeme ile devam eden bir kromozom bozukluğu.)