Tugba61 yok canım illaki olursun kötü düşünme ama bende çok korkmuştum o anın panigiyle rahmin yorumlamış olacak kürtaj olmazsa olursa da azıcık dinleneceksin sakinlik buradaki en önemli şey bak bende dün hamile olduğumu öğrendim ama durumum belirsiz korkuyorum daha çok yeni yine mi kimyasal yaşayacağım diye bir de benim sağ tüpüm sorunlu diş gebelik ihtimalim var ama korkup kendimi strese sokarsam her şey daha da sarpa sarar sende sakın ol olacağı varsa olur zaten dua et