Kızlar merhaba burda sizinle paylaşmıştım değerlerimin iki katı artmadıgını dış gebelikten veya düşükten şüphelendiğimi doktor kontrolüne gittim doktor da sağlıksız ilerlediğini ama dış gebelik demek için çok erken olduğunu dış gebeliğin nadir görüldüğünü daha çok tutunmaya çalışan sağlıksız gebelik veya boş gebelik olduğunu söylemişti ultrasonda görememişti çünkü değerim 677 udi daha doktorum 2 Günde bir ölçümlere devam etmemi söyledi 2 gün önce ölçtüm 760 a çıkmıştı sonra bugün baktırdım 761 yani iki Günde 1 değer sizce dış gebelik olsa gelişmeye devam ederdi demi 1 değer artmazdı sanırım düşük yapıcam sizin de böyle olduğu oldu mu