sevval55 Leyla_Alexandra ben 10 gün onceden cok met iki cizgi gormustum olabilir erken yumurtlama yada adet sonrası hamile kalmıssınızdır🙏🏻
Seda05 Leyla_Alexandra ben adetime 3 gün varken yaptım çizgi çıktı ama silikti sonra 12 8 vardiyesinde gittim kan testi yaptırdım 65 çıktı doktora gittim tekrar istedi 2 gün içinde 253 çıktı. 5+1 ken keseyi gördü 6+2 de kalp atışını duydum.
Berna3434 Leyla_Alexandra olabilir cnm bnde olmuştu erken donlenme olduğunu öğrendim seninde öyledir hayrlısi olsn Rabb'im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah w