Leyla_Alexandra Merhaba kızlar benim adetime daha 7 gün var ama ben dayanamayıp test yaptım bu sabah ve pozitif çıktı. Aranızda aynı durumu yaşayan var mı acaba ?
DemetDigesu Leyla_Alexandra bende 6 gun kala yapmıstım oyle ogrendım 20 haftalık olduk bıle.. Catlatma ıgnesı klomen kullanmadıysanız hamılesınızdır
Aylincftc Leyla_Alexandra reglime 6gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim canım 2.çizgi hayalet çizgiydi aynı gün kan verdim beta değerim 13tü 2gün sonrası 56ya çıkmıştı hayırlı olsun şimdiden 🥰👼🏻
Leyla_Alexandra Benim ikinci çizgi gayet net gözüküyor ama yine de korkuyorum hayal kırıklığına uramayım 🥺
Ikbalper Bende adetime 4 gün kala görmüştüm hayalet çizgiyi. 2.çizgiyi seçebiliyorsan vardır. Hayırlı olsun. 🥰🤲
Ceyceya Leyla_Alexandra benim de aynı şekilde olmuştu silik bir çizgi göründü Dr. umla konuştum kan testi için çağırdı ben o arada 2 test daha yapmıştım kart test ve erken gebelik testlerinden o zaman baya belirgindi çizgi 😊hiç olumsuzu aklınıza getirmeyin hep iyi düşünün ki her şey yolunda gitsin 🙏🏼
[silindi] Leyla_Alexandra hayırlı olsun bitanem Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah😊
Minikkus098 Benimde 12 gün geçikti 1 hafta önce kan verdim 0.100 dü bugün tekrar kan verdim ve sonuç 0 anlamıyorum hala hiç bir belirti yok kistim yok bu saatten sonra yükselmez heralde değerlerim değil mi
Ikbalper Minikkus098 prolaktin yüksekliğiniz olabilir mi🧐 bende birkeresinde 12 gün regl olmamıştım ve prolaktin yüksekliği olduğunu öğrenmiştim