Yoann Doktorumun söylediği söz şu oldu “Fazlası var eksiği yok😂” oğlum olacakmış herkes kız diye tahminde bulunmuştu ama bütün teoriler vs hepsi hikaye. En sonunda gördük pipiyi 😂
Smyye0303 Yoann hayırlı olsun canım 😁😍benimkide emin olmayarak söylüyor erken daha diye 2 farklı doktora gittim ama erkek diyorlar bakalım
Yoann Elifinannesii değişir mi bilemedim ama çok net renkli olduğu için emin oldu kim görse erkek derdi zaten 😂
Yoann Handaan oo maşallah siz çok daha erken öğrenmişsiniz valla ben şimdiden erkek annesi olmaya kaptırdım kendimi öğreneli iki saat olmadı 😂
Elifinannesii Yoann Renkli baktıysa evet değişmez o zaman:) hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırısınız inşallah ☺️
[silindi] Yoann cok erken ama değişebiliyor sen yinede erken alışveriş yapma bna 19 da doktor kesin %100 erkek dedi bn yinede teruttediyim ultrason renkliydi bnmkide
Fidansvnccm Yoann saglikla gelsin 🙏 evet butun teorilere baktim cin ve rus takvimi ramzi ve nub derken hepsi kiz diyordu hatta cinsiyeti gec ogrendim ultrason fotograflarinda bacak kapatiyordu surekli kiza inandirmistim kendimi ama oglum olucak insallah 🤗
Deletedmom0065 Yoann hahahhahah ay çok güldüm ya Allah sağlikla kucagina almayi nasip etsin canim maşallah oglana yigidin malı demiş vurmuş masaya ahhaha😂