Ps15 Allah ikisini de bağışlasın kizi erkegi degil de sağlıklısı önemli olan basta tabi.ama kizlar babaya erkekler anneye cok düşkün oluyor.ozellikle esimle ufak bir tartışmada önüme geçiyor 5 yaşındaki oglum guya kendini siper ediyor koruyup kollamaya çalışıyor.asktan ölüyorum ozaman😂