madl41 Kubra9595 Cuma günü gidicem inşallah 200 tl üstü çıkmaz 😊 çünkü kan testi zaten renkli ultrason falan olsa neysede kan testine o kadar para vermek istemiyorum 😅
Mamiel Nur9286 olur mu dr lar genelde 2 li ve de 4 lü testleri isterler. 4 lü tarama 3 lü taramaya gore doğruluğu daha yüksek ve de 3 lü taramada ki hormonlara ek başka bir hormon daha eklenerek değerlendirilir. Bi çok dr 3 lüyü önermiyorlar bile...
Nur9286 Mamiel benim doktorum özel ve ünlü bir doktor sadece 2 li ve 3 lü ister + bu dördüncü gebeliğim tecrübeyle sabit çok gerek görülürse 4 lü istenir