360604 folik asit gebelik den önce başlansa daha iyi oluyor tabi ama ben hamile kaldığımı öğrendiğimde başladım ilk başta herhangi bir tahlil falan yapmıyorlar zaten kalp atışlarını duyuyorsun 2 hafta içinde tekrar çağırıp tekrar kontrol edip kan vs anca o zaman istiyorlar bende öyle olmuştu yani biraz daha gözlemle doktorunu gerekirse değiştir bu konuda doktor çok önemli artık aile oluyorsun çünkü onunla