360604 tedirgin olacak bişey yok canım. Bebeğinin beyin ve omurilik gelişimi için hemen başlamalısın. İstediğin markayı al fark etmiyor. Zaten üçüncü Aydan sonra içmiyorsun ayrıca bi takviye veriyor doktor onun içinde de folik asit var. Hamilelikten üç ay önce başlayın demelerinin sebebi de biz bebeği öğrendiğimizde bebeğin beyni ve omuriliği çoktan oluşmuş oluyor bu yani. Bir sürü tahlil istiyor doktor onları da yaptırırsın eğer yaptırmadıysan ( sağlık Ocak’ları bile yapıyor hamileyim dediğinde)