Fatosbirinci ay ben korkmuyorum ya🤷🏻♀️ Halbuki her gören duyan Allah kurtarsın, dayanabilirsin inşallah, nasıl dogurcab sen, sancını evde çek hastanede çekme, çok zor, gibi şeyler söylüyor. 🤦🏻♀️ Bu sözler Doğumun ne kadar zor olduğunu anlatıyor bana ama yinede korkmuyorum. Bi şekilde bitiyor çocuk çıkıyor sonucta🤷🏻♀️ Belkide o acıyı bilmediğimdendir bu rahatlığım. Ama olsun Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻