Fatosbirinci Ben 31 haftalık hamileyim ve doğumdan çok korkuyorum benim gibi olupta doğumda neler yaşadınız kendinizi sakinleştirmek için me yaptınız ? 😨😔
Sm9403 Fatosbirinci bence korkma şöyle düşün eğer o kadar zor olsaydi kimse 2.yi 3.'yu hatta daha fazlasını yapmazdı 😂😂😂 bi ablam söylemişti mantıklı gelmişti 😂😂
Thecrown Fatosbirinci çok korkuyordum gebelikle ilgili eğitime katıldım kitaplar okudum şu an sadece heyecanlı ve bu deneyim için merak içindeyim. Doğal Doğum/ gülnihal bülbül ve ina may gaskin Doğuma hazırlık rehberi okumalısınız çevrenizde varsa Doğum eğitimi veren hastahane ki artık her yerde var gitmelisiniz👌🏻
Rabia1995 Fatosbirinci valla bende korkuyorum çünkü benim de ilk hamileliğim 34 haftaligim aslın da kendimi kendim korkutmak istemiyorum sadece sonunda yavrumu kucağıma aldığım zaman bütün herşeye değecek olduğunu biliyorum buda beni rahatlatıyo açıkçası 9 ay taşımız bütün zorluğunu çekmişiz beklemişiz bir günümüzü de ayırırız bence bu şekilde düşün gülerek doğuma gir 😁🙏💕
Cansdfn Fatosbirinci doğuma girerken bebeğini düşün ♥️ Onunla birlikte çıkmayı hayal et bütün acıların akıp gidecek😍 sağlıkla kucağına alırsın insallah bebegini🧿
Fatosbirinci Sm9403 çok mantıklı ama çok korkuttular beni yok 40 tane dikiş atılmış yok doğumda fenalaşmış kalbi durmuş doktor kalp masajı yapmış yok doğumda çok zorlanmış yok doğumdan sonra sancıdan duramamış çok kanaması olmuş milletin ağzı çok kötü ya 😔
Sebogelin Sm9403 Aynen öyle 2.ye hamileyim ve yine normal doğumla bekliyorum kızımı. Aksilik olmadan normal yapabileyim diye dua ediyorum. Korkulcak bişey yook akışa bırakın kendinizi 💐♥️😀
Fatosbirinci Rabia1995 ben kendi kendimi korkutmuyorum tam tersi sakinleştiriyorum çünkü beni çevremdekiler çok korkuttu 😔
Sm9403 Fatosbirinci çok normal canım ağzı olan konuşuyor. Hepsine tika kulaklarını unutma ne kadar gergin olursan o kadar problem olur. Inan bana bebeğinin kokusunu alınca ne o dikis acısı kalıcak ne ağrı ne sizi bak borde ne diyeceğim beynimiz doğum sancısını siliyormuş 😉😉😉
annesininpremsesi Fatosbirinci ya biri bana ebe uzerime çıktı ıkın diye bogazimi sıktı dedi sen düşün artik😂😂😂😂
Esramese Fatosbirinci 40 dikislik ne malzeme varmis o abladada masallh guldum ha inanma o kadarda 😅 vakit gelsede pirtlatip evimize donsek daha onceden dogum yapmisimda bisey olmsmis gbi dusunuyorum ben ilk bebisim olcak tabi 33deyz
Fatosbirinci Sm9403 evet onunduydum bende arkadaşımda öyle dedi doğum çok rahat sadece sancı sıkıntı onu çekersen gerisi gelir dedi inşallah bi avazda kurtulurum 😔
Fatosbirinci annesininpremsesi çüş okadar ya bunları nasıl yaşıyolar anlamıyotum yada bilerek mi yapıyolar acaba 😔
Tugce367 annesininpremsesi ah bu insanlar ne kadar boş konuşuyorlar yok artık 😂😂😂 hamile bir kadına bu kadar saçma bişeyi söylemek bile büyük dengesizlik inanmayın 😅😅
Sm9403 Fatosbirinci inşallah canm rabbim sizi sağlıkla kavuştursun vakti zamanı gelince bi avaz da inşallah
Sm9403 Fatosbirinci ua eder dua beklerim insallah gonlunce olur bende 6+4 de kalp atisi alamadik doktorum alınması gerek diyerek çok korkuttu pazartesi tekrar gideceğim inşallah duyarim
Asenammm Ben korkuorm hep genc kizligimdan beri aklimda dogumda olcem dusuncesi var neden bilmiorm ama 38 haftalik olduk gecelerj sinirlerim bozuluo basliom.aglamaya
Fatosbirinci Asenammm ama ağlama bence çünkü bende hep öyle düşünüyorum sen benden öndesin deki kendine Allahım yavrumu bana benide yavruma bağışla de ben öyle diyorum ve sadece kendim için değil bütün gebeler için dua et ozaman kabul olur duan Allah bebeğini analı babalı büyütmeyi nasip etsin hiç düşünme bunu nasıl hissettiğini biliyorum 😔
Cemreberil Asenammm ağlama annesi bebeğinide sitrese sokuyorsun ölmeyeceksin günün vaktin varsa yeniden doğacaksın annelik çok güzel bir duygu bu korkularına güleceksin sabret,şükret,seyret hep doğumdan sonra bebeğini emzirdiğini düşün 🥰
282134 Asenammm bende 38 haftalığım bende de arada aklıma gelince ağlama başlıyor öyle yani bende çok korkuyorum dibine geldim
annesininpremsesi Fatosbirinci ya bence o an olayin şokuyla ne yasadiklarini bilmiyorlar. Bogazini sıksa nasil nefes alsın. Baska arkadasim da sancilar ağır geçti nefes alamadim oksijen maskesi de takmadi doktor az daha ölüyordum dedi. Bi kere nefes alamasa çocuk da ölür anlamiyorum ki ne düşünüp söylüyorlar
Fatosbirinci Sm9403 başka doltorada git tek doktorda yetinme benimde ilk alamadılar ama alttan bakımca aldılar
Sm9403 Fatosbirinci Inşallah ona gerek kalmaz doktorum çok üzdü 2 gün ağladım çok zor birde özel di yani
Mrym53 Fatosbirinci hiç korkulcak bişey yok canım bi anda olup bitiyor hiç bişey anlamıyorsun bile o sancıyla korkmak aklına bile gelmiyor kendine boşuna vesvese verme Allahın izniyle bi avazda kurtulursun inşallah