Anneyimmmmm Hll doğru o kaşıntı felaket bir şey. İnşallah bu cesaretle yarın gidip yaptırırım çok teşekkür ederimm😍🤗🤗
Alarasel Anneyimmmmm daha öncede yaptırıyosn sıkıntı olöaz ki alşksndr ağdasz jiletle olmaz ya hiç tmz olmuyo cidden
Nergis34 Anneyimmmmm pazartesi gidiceem canim baklm inş o kadar çok utanyrm ki ilk olduğu icin bi gitsem alişsam 2 , defasnda oyle olmaz🤣🤣