Esraaaahmey Canim 38+3 gayet normal bir tarih.cocuk sağlıklıysa bir sorun görmediyse gerek duymamistir uzatmaya doktorun.benim doktorum 39 dan önce almam prensibim bu diyor mesela.ama ilk oglumda da ayni doktora gittim ozaman oglum 37+4te dünyaya geldi sezeryanla.suyum azaldığı için.kuveze girmedi masallah.yani demek istediğim Şu,kismette ne varsa o oluyor.burda 41 haftada doğurup kuveze gireni bile okudum.yani 37 den sonra haftası önemli değil.icin rahat olsun