Kızlar Perşembe günü randevum vardı doktoruma gittim girdim ve beni ne zaman doğurtacaksınız dedim rahmim kalp şeklinde olduğu icin sezeryan zaten kendim istiyorum oda tamam Pazartesi alalım dedi Pazartesi 38+3 veya 38+4 yapıyor ben o heyecanla tamam dedim afalladım ama açaba erken mi şey ettim tam 39 beklese miydim bebeğim 3 kilo kadar kilolu bir bebek degil 51 cm dedi