EmraheydaBier ay yok mankr meseLa bu eLLerLe sen nasıL yaşıyosun görenLerden utanmıyomusun diye başLıyom zaten afaLLarken susuyo işLemden sonra da mutLu hani güzelleşti ya zaten açamıyo ağzını 😂😂 ondan kim bastırırsa o kazanıyo ama seneLerdir aLıştm hanımefendisinide gördm çingenesinide işlem bitince bide Laf sokuyom hamiLe bi kadını çaLıştırmaya utanmıyosunz da diye geleceğine geldğine pişman oLuyo 🙈 ama yine geLiyo 😂😂 bu dewirde her zaman yaranıLan oLmak içn adamına göre muameLe etcen