BaharSefvan @Lavinyaa61#49506066 haftalıkken kullanmaya başladım şuan 33 haftamdaym halen kulllanıyorm
Fatmaa123 Lavinyaa61 Allah allah banada aç dediler çünkü kahvaltı yaptıktan 2 saat sonra içiyorum ben ne cok acıkmıs oluyorum nede cok tok doktor sabah içerswn daha faydalı ama tokta içemezsin balık yagı oldugu için dedi çünkü kahvaltıda süt ürünleri tüketiyoruz illaki biz böyle bi çözüm bulmustuk
Tugraveannesi Lavinyaa61 hamilelik 3 4 ayından beri kullanıyorum günde 1 tok karnına hem balık yağı hem gerekli herşey var ilaçta bir kaç almaya gerek kalmıyor ben memnunum
Askkokuluyavrum Fatmaa123 evet ben tok içtim ac degil ac içerden hepten mide bulantısı yasardım herhalde 😱
Boncuk23 Kızlar bende decavit ve kan ilacı kullanıyorum. Doktora sordum omega alayım mı al sen bilirsin dedi. İsim vermedi acaba sizin bu bahsettiğiniz omega balık yağını alsam olur mu ki, bu kullandığım vitaminlerin yanına