Askkokuluyavrum Lavinyaa61 hamile kalmadan önce başladım 2 ay öyle kullandım kaldıktan sonra 3 ay kullandım aşırı mide bulantısı 🤢 yaptı bana sonra bıraktım günde 1 defa tok kullaniyprdum
Melikesultan Lavinyaa61 hamile kaldığımdan beri onu kullanıyorum yaklaşık 4 haftalıkken başladım şuan 26+2 haftalığım bebeğe yararı çok fazla et balık yiyemiorsan özellikle onlarda bulunan bütün vitaminler var içinde
Melikesultan Lavinyaa61 günde birtane içiyorum ben genelde ilaçlarımı sadece geceleri içiyorum kan ilacımı ve imom ı yatmadan önce kullanıyorum
Dorukunannesi95 Lavinyaa61 imom dan önce multivitamin vinalac vermisti 1 gun vinalac 1 gün imom iciyorum ben.
gLycn_ 5.haftamdan beri kullaniyorum gebelik sonuna kadarda devam edicem her gün bir adet yemekten sonra yutuyorum. Hic rahatsizlik vermiyor.
aferik Lavinyaa61 çok memnunum bebeğin gelişimine faydası var doğumdan sonrada emziren anneler için imom latte ile devam edeceğim nasipse tavsiye ederim 🙏
SenAr Lavinyaa61 günde 1 tok karnına alıyorum. Mide bulantısı vs yapmadı. Gözlemlediğim bir yan etkisi olmadı bende. 8haftalıktan beri kullanıyorum ben de.
Mervednr Lavinyaa61 ben 6. Haftada başladım şuan 25. Haftadayım hala kullanıyorum :) akşam yemekten 2 saat sonra falan içiyorum doktorum sonuna kadar kullancaz hem folik asit var hem vitamin var dedi bırakmadan kullandım
Nesrn Lavinyaa61 gunde 1 defa ac veya tok muhim degil, ama size cok gec verilmis, 3 aydan sonra verildi diye hatirliyorum. Omegasi balik tadi birakmiyor o nedenle bulanti sorunu olmadi👍
1ogrencianne Lavinyaa61 günde 1 tane tok karnına içiyordum 2 ay kullandım ama fiyatı biraz fazla geldi. ben zaten omegası için kullanıyordum onu diğer multivitaminleri decavitte de var. şimdi decavit+balık yağı hapı kullanıyorum 😊
mevsimce bende 12 haftada başladım. günde 1 tane, bide kan hapım var o da günde 1. başka ilaç kullanmıyorum
Dudus Lavinyaa61 hamileliğimin başından beri kullanıyorum günde bir tane hiç zorlamıyo bulantı vs. Ama size geç verilmiş balık yağı gelişim için önemli biliyodum bebiş senin depolardan beslenmiş olmalı ☺
Askkokuluyavrum Fatmaa123 evet ben tok içtim ac degil ac içerden hepten mide bulantısı yasardım herhalde 😱