Sad3c3m uyanikgizem neden iphonenun kendi müzik özelliğini kullanmıyorsunuz ki ? Bilgisayara itunes yükleyip sarkıları içerisine sürükle bırakla atınca gayet kullanışlı yıllardır bu şekilde kullanıyorum şahsen gayet memnunum
Esma156 uyanikgizem hadi yaa ben onu kullanıyorum çok güzel netten bakabilirsin canım neler var die bi göz at istersen
Yesiimduurmus uyanikgizem tubizu canım indirip internetin yokken de videosuyla beraber izleyebiliyorsun istediğin şarkı ve ninni yi
Yesiimduurmus uyanikgizem tubizu canım indirip internetin yokken de videosuyla beraber izleyebiliyorsun istediğin şarkı ve ninni yi
Sad3c3m uyanikgizem youtubedan bakabilirsin nasıl yapıldığını boşuna program yüklemene gerek yok hem iPhone'un kendi uygulaması daha güvenli
Mlssa uyanikgizem Vmedia lte kullanıyorum. Müzikleri indirip sonradan internetsizde arkaplanda dinlenebiliyor
zeynokrktk Bravo tubidy tubify iplay bunları kullandım ama telefonu değiştim daha da bu uygulamaları bulamadım ve halada bu proglara benzer program bulamadım