gldndnz cgdmasyam hangi lokman hekim canım. Bende akaya gidiyorum çok ta memnunum ama bende 12 değil 10 muayene hakkı vardı.
cgdmasyam gldndnz lokman hekim Demet’e gidiyorum Halise hanıma normalde 10 Muş ama 12 13 te olur sorun olmaz dediler
hamilegunlugum Neslihancoskun abdülhamit soysal için ncr ye mi gidiyorsunuz muayene ve doğum ücreti ne kadar acaba
Neslihancoskun hamilegunlugum yok sabahları hayat hastanesinde ben oraya gidiyorum orası 60 ncr içinde 80 diyebiliyorum
elifff_17 Neslihancoskun merhaba hamit soysaldan memnun kaldınız mı hayat hastanesinden de ?? ilgilendiler mi ??
Mamiel cgdmasyam söyle bi düşündüm de ben baya bi bedavaya getirmişim hamileliği araştırma hastanesine gittiğim icin bu ücretlerin hic birinden haberim yok 🤗
gldndnz cgdmasyam :)) evet son zamanlarda her hafta çağırıyor 10 günde bir gittiğim için muayene eksilmiyor:)) haliyle 12 13 oluyor haklısın canım aslında
Virgomom10 Girlmom hiç sormadım bilmiyorum ben fazla bişey yapmayı düşünmediğim için ama bir daha ki gittiğimde sorarım
Mervezngn Kartal Vera hastanesinde %50 indirimli 40 tl veriyoruz. 15 günde bi devlet bi özele gidiyorum
So9181 Mervezngn hangi devlet Hastanesi'ne gidiyorsunuz ve memnun musunuz bende hem çakmak erdem Hastanesi'ne gidiyorum hemde Sancaktepe devlet hastanesinden randevu aldım