bendede oldu kizlar 2 sefer yasadim hemde acisi feci bisey ic camasiri surttumu hele cok kotu oluyo ic camasiri kullanmayin elhise giyin bir gun filan oyle dolasin ic camasirinizi utuleyin birde krem surdum ben su avonun oriflimenin kucuk kucuk kremleri varya balmumu mu.diyolar ne diyolarsa bir.kac gun kullaniyorum geciriyo cok sukur daha 3 gun once yasadim durumu