Nisanesra33 Tanıdığım tüm KEREM’ ler çok başarılı ben de düşünüyorum ama babamız çok eski bir isim diyor🤔siz de düşünün derim
Ascvk Selinish_ aslında bi ismi eşim bi ismi ben koyuyum istiyorum 😊 biri daha ağır anlamlı , diğeri daha modern bi isim olmasını istiyorum
Monalisaa Ayckntmt ben de olumun adını Ata koyacağım ama herkes alışmış 2 isme çok kısa olmaz mı diyor🤷♀️bence çok asil
SelmAlper Seherrrrr bizimde bulduğumuz isimler var ama daha içinden birini seçemedik 😔 toprak,teoman,çağan,kayra,alp,kaya,sarp,efe,yağız,ege,eymen,alptuğ,tuna belki sizin beğeneceğiz bir isim çıkar 😍
Hm0707 Bizim de yaman olacak nasip olursa iki isim çocuğa hep sıkıntı ilkokul öğretmeni arkadaşım iki isimli öğrencilerin isimlerini yazmakta çok güçlük çektiğini söylemişti