Seherrrrr Merhabalar hanimlar oglum olacak hayirlisiyla ama ben isim bulamiyorum yardimci olurmusunuz? bebislerinizin isimleri neler 💙
Ascvk Seherrrrr Asım Siraç diye düşünmüştüm ama eşim beğenmedi , Yusuf Aras yada Yusuf Asaf dedim onu da beğenmedi 🤦🏼♀️
Seherrrrr gLycn_ aynen canim cok zor ya bulamiyorum bide ailede istedigim isimlerden hep var o yuzden cok zorlaniyorum
gLycn_ Seherrrrr bende dedemin adi Aliyi düşünüyorum canim eşimde ikna oldu ama ikinci ismide olsun istiyorum. Ama içimize sinen olmadi hala 🤷🏻♀️
Selinish_ Eşimin adı Deniz , oğlumuzunda adı Deniz oldun istiyor . Bi kaç kişiden daha duydum babasıyla aynı ismi paylaşan . Ona sürpriz yapacağım 😊
Cgdmbln Selinish_ Benim de eşimin Adı Kadir oğlumun adını da KadirCan koyucam 🥰🤗 Sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🙏🙏
Ascvk Selinish_ aslında bi ismi eşim bi ismi ben koyuyum istiyorum 😊 biri daha ağır anlamlı , diğeri daha modern bi isim olmasını istiyorum
Civco Selinish_ ben de bu 2 isim olayını asla anlayamıyorum.ben 2 isimliyim ve birçok problem yaşadım buyuzden. Biraz bebeği de düşünmek lazım isim koyarken. sıkıntıyı o çekecek 😀