Mervesbaby Hamileleğini yeni farketmiş anne adayları nerelerdesiniz hangi aşamadasınız betahcgler tekrarlandı mı kese görüldü mü? benim bugun 5 haftalık oldu yarın nasipse kese görmeye gideceğim 🧿🦋🙏🏻💎💙
[silindi] Mervesbaby benim bugün tam 6 oldu. Iki kere kan verdim artış var dedi hamilesin dedi bi daha kontrol için gidemedim çünkü dr yok olanın da randevu sistemi kapalı ilçedeyiz. Artık bakalım nasıl yapacağız
masalsii Mervesbaby benim 4+1 bugün ikinci beta değeri için kan verdim öğlen alıcam sonuçları inşallah🙏🏻😍
Loya06 Mervesbaby tam 7 haftalık olduk 😊 bugün 3 de bi aksilik olmazsa kalp atısı duyarız belki belli olmax 🎈
Mervesbaby İnşallah hepimiz güzel hayırlı haberler alırız ben de keseyi görmeye gideceğim yarın eşimle. Beta artışı oldu fakat çok küçük daha kese görünmezdi 5 de gel dedi :)
masalsii Mervesbaby görünürse bizimlede paylaşın banada haftaya gel bakalım dediler ama 5 haftada görünmüyor diye biliyorum alttan muayne ettirmekte istemiyorum
hamilegunlugum Mervesbaby benimde 6 haftalık oldu😊 kalp atışı için kaçıncı haftada doktora gitmeliyiz arkadaşlar
ponciklerin_annesi Mervesbaby keseyi ben 4 haftalikken gordum bebegimi de 6 haftalikken gordum çok sukur Biraz sıkıntılı bi hamilelik oluyor ama