honey Memnun değil 🤷🏻♀️
Benimde izlenimim pek hoş olmadı açıkcası daha önce birkez bende gittim ve kendisine denk geldim forumada yazmış olmalıyım hatta. Bizden önce bir hastası girdi doğum için gelmiş çıkarken auni verecekler galiba diye konusuyolardı normal doğum yapacağını sanıyordu kız. Biz girdik odasına telefonla konuşuyordu işte yatışa bir hasta gönderiyoeum normal istiyor ama sezaryen olacak mümkün değil felan dedi. Yani ben bir kez tecrübe ettim ama arkadaşım hamileliğinin başından beri ona gitti o da vajinal doğumu desteklediğini düşünmüyor. Ki öyle de görünüyor. Ama tercih meselesi tabiki🙃 herkesin beklentileri ve memnuniyeti farklı🤗